Maaseutumedia
facebook twitter rss
  • Etusivu
  • Aihealueet
    • Arkistosta nostettua
    • Bioenergia
    • Biotalous
    • Eläinsuojelulaki
    • Eläinten ruokinta
    • Erikoiskasvit
    • GIF – kuva-animaatio
    • Halpuutus
    • Hevoset
    • Hullu juttu
    • Huolto
    • Hyvinvointi
    • Ite-Taide
    • Karjatalous
    • Klubi-artikkeli
    • Kolumni
    • Konekauppa
    • Konekilleri
    • Kotieläintalous
    • Koulutus
    • Kulttuuri
    • Kuvareportaasi
    • Lukijablogi
    • Lähiruoka
    • Luomu
    • Luonnonsuojelu
    • Lyhyet erikoiset
    • Maaseudun nuoret
    • Maaseudun palvelut
    • Maaseudun persoona
    • MaaseutuMedia suosittelee
    • Maatalouden naiset
    • Mainos
    • Metsä
    • Murresanakirja
    • Muut lehdet
    • Pakina
    • Peltoviljely
    • Pienet erikoiset
    • Pääkirjoitus
    • Rakentaminen
    • Ruoka
    • Talous
    • Tapahtumat
    • Tekniikka
    • Ulkomaat
    • Urakointi
    • Uutiset
    • Uutispommi
    • Vieraskolumni
    • Viljelytuet 2015
    • Viranomaistarkastukset
    • Wanha talo
    • Wanhat koneet
    • Ympäristönsuojelu
    • Yritysblogi
  • Arkisto
  • MaaseutuMedia on maaseudun äänenkannattaja
  • Yhteystiedot
  • Klubi
    • Liity Klubin jäseneksi
    • Klubi-artikkelit
  • Kirjaudu sisään
Mainos 0

Maaseutumedian tarinamainonta on täsmämainontaa netissä

Hannu Koivisto · 26.11.2020

Tarinamainonta on kohdennettua tehokasta natiivimainontaa. Maaseutumedian elävät tarinat ovat asiamainontaa yritykseltä yrittäjälle.

Hakusanoilla terästetyllä Google-näkyvyydellä tavoitetaan oikeita asiakasryhmiä. Yksi mainos kantaa vuosia.

Hukkamainonta on kallista kuin hukkakaura.

Artikkelikuva: Hankkijalle tehty natiivimainonta-artikkeli hakusanalla  Suomen suurin puimuri on ollut Googlen ykkösenä viisi vuotta.

Laadukkaat kuvat ovat osa markkinointia. Kuva Junkkarille tehdystä natiivimainonta-artikkelista.

Maaseutumedia on myös videoammattilainen

Videolla esitetty tarina toimii myös hyvin. Maaseutumedia kuvaama dokumentti on palkittu Berliinissä CIVIS-festivaaleilla 2018. Osanottajia oli 22 maasta. Maataloustoimittajat ry on palkinnut Maaseutumedian kahdesti vuoden parhaan artikkelin tittelillä.

Mieltä voi tilata myös yritysesittelyn tai yritysvideon kompaktina pakettina joustavasti.

Maaseutumedialla on oma merkittävä ja näkyvä asema Suomen mediakentässä. Viimeisin video lypsykarjatilallisista saavutti kahdessa päivässä 160 000 katselukertaa Facebookissa.

Kuva Kaarirakenteen natiivimainonta-artikkelista.

Tarinamainos on tehokasta ja edullista

Maaseutumedian tarinamainonta sisältää laadukkaita valokuvia ja videoita, joilla on myös iso merkitys näkyvyydelle. Ilman tarinaa tai sisältöä Googlenäkyvyydestä ei ole hyötyä isollakaan rahalla.

Tarinamainos on toimituksellista sisältöä. Maaseutumediassa se tarkoittaa usein tarinaa, jossa tulee esiin tuotteen tai palvelun hyödyt rehellisesti asiakkaan kertomana.

Maaseutumedia hyödyntää meiltä ja maailmalta hankittua alan uusinta osaamista, joka tuo tehon mainontaan.

Maaseutumedian etuisivulta voi ostaa myös logon, jota klikkaamalla pääsee esimerkiksi yrityksen kotisivuille. Tarinamainonta-artikkelissa tuo lisäarvoa myös linkeillä kotisivuille tai tuotetietoihin.

Päävirtakatkaisin jää yleensä käyttämättä, jos se on hankalassa paikassa. Ilman ohjaamoa olevissa malleissa katkaisija on helppo kääntää tai irrottaa istuimelta. Kuva natiivimainonta-artikkelista Avantecnolle.

Tuotteella ja palvelulla pitää olla takanaan tarina

Ilman tarinaa ei ole markkinointia. Tarina myy. Hyvä, todenmukainen ja uskottava, kiinnostavasti kirjoitettu tarina saa kiinnostumaan tuotteesta tai palvelusta. Kun tarinan takana on elävä ihminen, joka kertoo rehellisesti tuotteesta, tarinaa luetaan.

Ammatimaiseen asiamainontaan liittyy ammattimainen hakusanaoptimointi, joka tuo Googlenäkyvyyttä.

Nettimainos ei pala saunan pesässä — netissä näkyvyys jatkuu isältä pojalle ja tyttärelle.

Tässä facebook-video Tebbe lantavaunun uskomattomasta tehokkuudesta. Videota on katsottu Facebookissa 17 000 kertaa. Tebben tarina on tarinamainontaa AT-Machinery:lle.

Tässä SRHarvestingille tehty video RMH-apevaunusta. Videota on katsottu Youtubesta 10 000 kertaa.

Lukemat ovat merkittäviä, jos ajatellaan kuinka pienelle ryhmälle ne on markkinoitu.

Kuva Atrian natiivimainonta-artikkelista Vegyu-tuotteista.

Natiivimainonta sopii kaiken kokoisille yrityksille

Maaseutumedian mainontaa ovat hyödyttäneet vakuutusyhtiö, teurastamot, pienet ja isot maahantuojat, jopa kyläpajat — Tehokas mainonta ei maksa maltaita ja se sopii kaiken kokoisille yrityksille.

Kaikki tilattu materiaali videoita myöden, on asiakkaan vapaassa käytössä kotisivuilla, muussa mainonnassa, tai vaikka asiakaslehdessä.

Maaseutumedian isännällä, Hannu Koivistolla on pitkäaikainen farmaritausta ja laaja markkinointikokemus.

 

 

 

 

Hannu KoivistoNatiivimainontaTarinamainos

Hannu Koivisto

Voisit tykätä myös näistä

  • Mainos

    Opeteltiin Amerikkaa kirjauutuus pukinkonttiin — Upeaa kerrontaa

  • Mainos

    Svea Maatalousrahoituksella maataloustuet heti käyttöösi

  • Mainos

    MaaseutuMedia tarjoaa myös näkyvyyttä

Ei kommentteja

Vastaa Peruuta

MaaseutuMedia suosittelee

  • Eläinsuojeluvalvonta – miten varautua?

    9.1.2021
  • Absurdi eläinvalvontatuomio — ehdollista vankeutta ja 300 000 euron menetykset

    3.10.2020
  • Elämäni farmarina — maajussin testamentti

    22.8.2020
  • Vapaaporsitus yllätti positiivisesti: 33 vieroitettua porsasta vuodessa — Mieluummin virikkeitä kuin antibiootteja

    26.6.2020
  • Sianlihan tuottajahinta saa Saksassa tukea

    5.4.2020
  • Antti, nuori sikafarmari teki uuden sikalan

    9.1.2020
  • Young Village folk — Uusi dokumenttisarja nuorista farmareista

    8.11.2017
  • Artikkelikommentit täydentävät artikkelin sisältöä

    30.11.2015
  • Suosituimmat
  • Valehteleeko eläinkuva?

    23.8.2017
  • Kaukasiankoira on laumanvartija, jota susikin pelkää

    15.2.2015
  • Suomalaisprofessoreiden tutkimusraportti toteaa IPCC:n raportin täysin virheelliseksi

    9.8.2019
  • Sikakuvat voi tehdä kahdella tavalla

    16.12.2014
  • Kaksi turverekkakuormaa vastaa 800 tuulivoimalan sähköntuotantoa yön yhden tunnin aikana

    18.1.2021
  • Tapani says: Toivo on mennyt, opettele laskee oikein ennen kuin kirjoitat höpöjä...
  • Hannu Koivisto says: US-blogisti ei ollut lukenut juttua kovin tarkkaan. Tarkensin vielä, että kyse...
  • PS says: Ei taida nyt sinnepäinkään pitää paikkaansa artikkelin väite kahdesta rekasta....
  • Timppa says: Hitaasti uusiutuvaa biomassaa! 2000 Muuan kokoomusnainen sen eu.sa hyväksytty ...
  • Sointu says: Jos laskelmat oin selvää vaktaa niin miksi meillä hortoillaan muilla vaihtoehd...
Mavi Pysyvä nurmi luomu Maaseutumedia MTK Maataloustuet Mikko Hakola traktori Afrikkalainen sikarutto Eero Vilokki Konekilleri GMO Eläinsuojelulaki Veikko Tuominen Sika Timo Äijö maatalous Sikala

SEURAA FACEBOOKISSA

Tagit

Afrikkalainen sikarutto Eero Vilokki Eläinsuojelulaki GMO Konekilleri luomu Maaseutumedia Maataloustuet Mavi Mikko Hakola MTK Pysyvä nurmi traktori Veikko Tuominen

© MAASEUTUMEDIA