Tarinamainonta on kohdennettua tehokasta natiivimainontaa. Maaseutumedian elävät tarinat ovat asiamainontaa yritykseltä yrittäjälle.
Hakusanoilla terästetyllä Google-näkyvyydellä tavoitetaan oikeita asiakasryhmiä. Yksi mainos kantaa vuosia.
Hukkamainonta on kallista kuin hukkakaura.
Artikkelikuva: Hankkijalle tehty natiivimainonta-artikkeli hakusanalla Suomen suurin puimuri on ollut Googlen ykkösenä viisi vuotta.
Maaseutumedia on myös videoammattilainen
Videolla esitetty tarina toimii myös hyvin. Maaseutumedia kuvaama dokumentti on palkittu Berliinissä CIVIS-festivaaleilla 2018. Osanottajia oli 22 maasta. Maataloustoimittajat ry on palkinnut Maaseutumedian kahdesti vuoden parhaan artikkelin tittelillä.
Mieltä voi tilata myös yritysesittelyn tai yritysvideon kompaktina pakettina joustavasti.
Maaseutumedialla on oma merkittävä ja näkyvä asema Suomen mediakentässä. Viimeisin video lypsykarjatilallisista saavutti kahdessa päivässä 160 000 katselukertaa Facebookissa.
Tarinamainos on tehokasta ja edullista
Maaseutumedian tarinamainonta sisältää laadukkaita valokuvia ja videoita, joilla on myös iso merkitys näkyvyydelle. Ilman tarinaa tai sisältöä Googlenäkyvyydestä ei ole hyötyä isollakaan rahalla.
Tarinamainos on toimituksellista sisältöä. Maaseutumediassa se tarkoittaa usein tarinaa, jossa tulee esiin tuotteen tai palvelun hyödyt rehellisesti asiakkaan kertomana.
Maaseutumedia hyödyntää meiltä ja maailmalta hankittua alan uusinta osaamista, joka tuo tehon mainontaan.
Maaseutumedian etuisivulta voi ostaa myös logon, jota klikkaamalla pääsee esimerkiksi yrityksen kotisivuille. Tarinamainonta-artikkelissa tuo lisäarvoa myös linkeillä kotisivuille tai tuotetietoihin.

Päävirtakatkaisin jää yleensä käyttämättä, jos se on hankalassa paikassa. Ilman ohjaamoa olevissa malleissa katkaisija on helppo kääntää tai irrottaa istuimelta. Kuva natiivimainonta-artikkelista Avantecnolle.
Tuotteella ja palvelulla pitää olla takanaan tarina
Ilman tarinaa ei ole markkinointia. Tarina myy. Hyvä, todenmukainen ja uskottava, kiinnostavasti kirjoitettu tarina saa kiinnostumaan tuotteesta tai palvelusta. Kun tarinan takana on elävä ihminen, joka kertoo rehellisesti tuotteesta, tarinaa luetaan.
Ammatimaiseen asiamainontaan liittyy ammattimainen hakusanaoptimointi, joka tuo Googlenäkyvyyttä.
Nettimainos ei pala saunan pesässä — netissä näkyvyys jatkuu isältä pojalle ja tyttärelle.
Tässä facebook-video Tebbe lantavaunun uskomattomasta tehokkuudesta. Videota on katsottu Facebookissa 17 000 kertaa. Tebben tarina on tarinamainontaa AT-Machinery:lle.
Tässä SRHarvestingille tehty video RMH-apevaunusta. Videota on katsottu Youtubesta 10 000 kertaa.
Lukemat ovat merkittäviä, jos ajatellaan kuinka pienelle ryhmälle ne on markkinoitu.
Natiivimainonta sopii kaiken kokoisille yrityksille
Maaseutumedian mainontaa ovat hyödyttäneet vakuutusyhtiö, teurastamot, pienet ja isot maahantuojat, jopa kyläpajat — Tehokas mainonta ei maksa maltaita ja se sopii kaiken kokoisille yrityksille.
Kaikki tilattu materiaali videoita myöden, on asiakkaan vapaassa käytössä kotisivuilla, muussa mainonnassa, tai vaikka asiakaslehdessä.

Maaseutumedian isännällä, Hannu Koivistolla on pitkäaikainen farmaritausta ja laaja markkinointikokemus.
Ei kommentteja