”Konekilleri on meidän koronatalkoot”, sanoo näyttelyjohtaja Marko Toivakka. Toivakka sanoo Konekillerin tukevan yrityksiä tässä vaikeassa tilanteessa.
”Tämä on meidän palkaton investointi yhteiskuntaan”.
Konekilleri on järjestetty yhteistyössä DLG:n kanssa.
Tapahtuma järjestetään 8.10 – 10.10. hallitulla ja ja turvallisella kävijämäärällä turvaohjeistuksia noudattaen.
Hyvät ja odottavat fiilikset
Katse on tulevissa vuosissa. Konekilleri 2020 on Toivakan ja Henrik Kalliolan, 2LM Corporaten perustajan pitkän tähtäimen panostus tulevien vuosien ammattinäyttelybrändiin.
Miehillä on hyvät fiilikset, rakentaminen on ollut rauhallinen tapahtuma. Toivakalle tekeminen tuli selkäytimestä. ”Tätä on näyttelyhommaa on tehty niin kauan”.
Järjestäjät ovat keskustelleet näytteilleasettajien kanssa useita kertoja, ja he sanovat olevansa odottavan toiveikkaita.
Firmojen ja maatilojen pyörien pitää pyöriä, viruksesta huolimatta
Tapahtuman on agenda auttaa yritysten ja maatilojen pyöriä pyörimässä. Pian alkaa ennakkomyyntikausi ja ensi vuoden hankinnat pitää saada kilpailutettua.
”Virtuaalisuudella ei korvata henkilkohtaista kontaktia.”
Yleisömäärästä ei ole mitään arviota, mutta tapahtuma ei haekaan maksimaalista kävijämäärää — eikä se olekaan koronarajoitusten takia mahdollista.
”Nyt on aikaa paneutua yksittäisiin kontakteihin hallitulla ja ja turvallisella kävijämäärällä.”
Virusaalto Jyväskylässä rauhoittunut, huippu on takana. Viime aikoina on ollut useita nollapäiviä.
Järjestäjät kertovat, että turvallisuus ei ole yhden tahon tekemä määritelmä, vaan jokaisella on henkilökohtainen vastuunsa.
Näyttelyn turvaohjeistuksen näet tästä.
Lue edelliset artikkelit tästä. Koronavalo palaa vihreää.
Artikkeli tehty yhteistyössä Konekilleri kanssa.
Ei kommentteja